Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

søndag 9. oktober 2011

MUSLIRUNDSTYKKER

Ferske muslirundstykker ala Wenche Andersen på TV2, de er fantastisk gode. Bruke hvitost på og da smaker de ekstra godt. I dag spiste jeg de med mamma`s hjemmelagde solbærsyltetøy på, himmelsk gode! Bruker å spise en slik, da er jeg mett.




Lett å lage, selv far kan bake disse. Far her i huset liker de ikke så det blir jeg som baker de når jeg får lyst på. Men må berømme han ellers da, han er flink å både bake, vaske og hjelpe til med andre ting.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar