Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

fredag 11. februar 2011

ENDELIG HELG



Da er det tid for helgekos med familien, men først en etterlengta lunsj med ei god venninne.

Når ettermiddagen kommer drar vi i campingvogna, det skal bli godt med total avslapping og avkobling ja. Slappe av foran tvn i kveld med ett glass vin. I morgen en tur ut på ski med lillemor før vi drar i bursdag til vår yngste gudatter som fyller 2.









Ellers håper jeg at jeg får tid til å lese litt i Karoline, en spennende og romantisk bokserie som jeg nå er kommet til bok nr. 7.

God helg da.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar