Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

torsdag 17. november 2011

Snart jul-forandring i bloggen

Har fjernet høstfargene i bloggen og fått inn litt rødt og grått i stedefor. Skulle gjerne hatt noen julebilder i headingen men vet rett og slett ikke hvordan jeg får det til.

Disse julebildene har jeg hentet fra nettet.
Er ikke kommet så langt ennå at jeg har begynt å pynte til jul, men tenker veldig mye jul da. Dagene går så fort at jeg egentlig burde skrive en liste over "todoting".


Engler er veldig søtt og hører absolutt julen til synes jeg.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar