Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

lørdag 17. desember 2011

DE SJU SLAGENE


Er godt i gang med julens kaker, i dag har jeg bakt kokosmakroner, kransekakestenger og berlinerkranser. Har fire sorter i boks inkl. pepperkaker, resten får jeg hos mamma, som lefser, kromkaker og smultringer.

Det er faktisk første gang jeg har bakt berlinerkranser, de ble så som så...



Synes kaker som andre baker smaker best. I morgen er det juletrefest i barnehagen til lillemor, da skal jeg bake boller og ta med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar