Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

fredag 27. januar 2012

ENDELIG FREDDAN

Nok en arbeidsuke er over og fredagen er ett faktum. Vi pakker pikkpakkt vårt og drar til fjells til campingvogna og spikerteltet vårt. Det ligger 20 minutters kjøretur hjemmefra. Ikke så veldig langt, men langt nok når man ev. må kjøre hjem en tur. Butikken er 5 minutter unna.
Jeg har pakket strikketøyet, ei god bok og Ninento3DS min med meg. Ja er jeg litt barnslig har egen DS;)

Vi må faktisk til fjells nå for å finne skikkelig med sne slik at vi kan ake og gå på ski.

Her ett lite stemningsbilde fra 2.juledag 2011.




God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar