Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

søndag 25. mars 2012

SNART PÅSKE

Påska nærmer seg med stormskritt.
Vi blir liggende på fjellet i campingvogna alle dager forutenom mandag da jeg har jobb. Menyen for hele uka skal settes opp og handleliste skrives. Vi skal bl.a. steke ferdig lammelår som vi tradisjon tro varmer opp på påskeaften med fløtepotet til, gleder meg.

Må ut å kjøpe nye påskeegg til jentene og ikke minst innholdet. Det skal fylles med bl.a. One Direction blad, Yatzy og godter:)





Gleder meg til å pynte i spikerteltet med gult og litt lysegrønt. Planen var at vi i dag skulle dra og vaske og pynte ferdig, men nå snør det så mye(ja du leser rett) at vi ikke gidder. Tar heller en besøkstur over gjerdet til naboene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar