Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

mandag 7. mai 2012

FORELSKET

Nei ikke FORELSKET som i nyforelsket men har falt pladask for disse klærne.
Etter at jeg og lillemor var i bursdagsselskap hos en barnehagekompis i går, der ett par av jentene hadde på seg klær fra Pompedelux har jeg falt fullstendig for disse klærne. Så nå er det ikke lenge før jeg legger inn min første bestilling på skjørt og kjoler herfra. Har ei bestemt lita tøtta som absolutt ALDRI vil bruke bukse. Mammaene til disse jentene skryter så av disse klærne, myke og gode, så bare må prøve. Synes ikke prisen var så ille heller.
Fint ikke sant?
Hva synes dere om disse klærne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar