Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

lørdag 2. april 2011

BLÅE VOTTER

Enda ett par votter, denne gang til storesøster som fikk som hun ønsket - blåe!! Jentene skal i allefall ikke fryse på hendene til påska:-) Minner meg selv på at jeg må gjøre ferdig strikkeprosjektene mine som bare har blitt liggende i vinter. Var meningen jeg skulle strikke ferdig til babyene som kom i familien i februar, men har ikke hatt nok tiltak til det. En jakke i brunt og grønt og ei ullbukse. Ullbuksa blir nok kanskje passe til lillemor eller yngste guddatter, mens jakka er babystørrelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar