Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

torsdag 24. mars 2011

VERDENS BESTE BESTEMOR

ROSA VOTTER til jentene fra min snille mamma:-) Man skulle kanskje tro at nå når det går mot vår blir garderoben snart bytta ut med lettere klær. Men neida. Mamma bestemte seg for å strikke tova votter til mellomste tøtta ettersom vottene hun fikk av gammeltanta til jul var litt for store(les; passa akkurat til mamman, hihi). Første paret ble litt små etter toving så de passa akkurat til lillemor. Jippi sier jeg for jeg har lenge gått med ønske om tykke votter til henne. For småe votter på første forsøk resulterte i nok ett par som ble akkurat passe til nr. 2. TAKK kjære mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar