Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

torsdag 3. mars 2011

IMPONERENDE

Er virkelig imponert over denne dama!
Christine Koht i en slankere og finere utgave.



Det viser jo at gidder man å trene og røre litt mere på seg så er det mulig... Selv innrømmer jeg at jeg er lat! Etter en riktig så bra treningsperiode før jul, gikk liksom alt i mot meg da jeg trødde over:-/ Vanskelig å komme igang igjen, samtidig som jeg gruer meg for å trene både Zumba og Corebar dersom,visst i tilfelle jeg skulle trø over igjen. Spinning er helt uaktuelt for tiden ettersom jeg har betennelse i halebeinet:-0

3 kommentarer:

  1. WOW! Er det samme dama? :-O

    SvarSlett
  2. Joda, ser da ut som det er Koht på begge bildene;-) WOW ja!

    SvarSlett
  3. Jeg er også superimponert!

    Nå har hun IKKE barn hjemme som trenger hennes oppmerksomhet da. Litt friere til å kunne trene sånn sett, ikke for det hun har vel fullt opp hun også. og jada, småbarnsmødre kan hvis de vil. hehe

    Inspirerende da. Liker den dama.

    SvarSlett