Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

mandag 5. november 2012

MARIUSGENSER

Da er jeg endelig ferdig med nok ett mariusprosjekt. Denne gangen er det eldstejenta som får æren av å få bære en mariusgenser som mamman har strikka. Må si jeg er litt stolt egentlig over å ha strikka to gensere i min voksne strikkekariere. Man lærer jo fort og det er kjempegøy og ikke minst enkelt å strikke rundfelling. Bildet er tatt før den ble dampet.
Nå er jeg i gang med en julegave til en god venninne(som ikke leser bloggen min).Det er så gøy å kunne bruke boka jeg kjøpte for en måned siden, den anbefales virkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar