Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

torsdag 12. januar 2012

KNERTEN

Det kommer stadig nyheter fra Maarud, denne gang er det KNERTEN har fått æren av å pryde posene. Vi vil nok kjøpe den for å prøve og kanskje det blir en hit for lillemor.

1 kommentar:

  1. Hei! :)
    Hehe, Knerten-potetgull, ja, morsomt!!! :)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! :) Joda, jeg kan hjelpe deg ang header. :) Hva trenger du hjelp til? Jeg bruker bilderedigeringsprogrammet PhotoScape til å lage mine. ;) Programmet kan lastes ned gratis.
    :)

    SvarSlett