Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

tirsdag 10. januar 2012

PROSJEKT STR. 14 ÅR

I løpet av de neste to dagene skal fruen begi seg ut på ting hun ikke kan.



Har i dag vært og kjøpt mønster og garn for å begynne og strikke genser til eldstejenta, bunnfarge rød med hvitt mønster. Valgte heldigvis raglanfelling, håper det går greit med mønster;) Oppskrift fra Dalegarn, garn FALK.
Har jo strikket noen store gensere tidligere, men det er mange-mange år siden, må bare få TID nok til å bli ferdig fortest mulig.
Bilde kommer senere.

I morgen skal jeg og bestevenninna mi på swingkurs, 4 ganger. Jo gleder meg litt da, gøy å danse swing. Mannen er ikke glad i å danse, ei heller god. Derfor er det kjekt å kunne litt dersom man er på fest og andre ber meg opp;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar