Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

fredag 8. april 2011

FORSVUNNET PYNT



Er det litt tidlig å pynte til påske nå allerede kanskje??



Tenkte å finne fram påskepynten siden vi drar i campingvogna i ettermiddag. Gleder meg til å bytte ut det røde og sorte i spikerteltet med gult og lime. Ba mannen lete i bodene før jeg kommer hjem fra jobb. Joda, å be menn lete er som å gjøre det selv. Så da må fruen hive seg i leting når hun kommer hjem. Vet at jeg ikke har så mye pynt, så da må jeg ut å supplere over helga, men litt skal jeg nå ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar