Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

torsdag 10. februar 2011

FORANDRING


Har lenge hatt planer om å pusse litt opp hjemme. Siden vi har trehvite furulister og dører og alle andre ikke har det, har jeg gått og verket etter å begynne male. Nå er vi endelig i gang med å male de hvite, JIPPI!

Mye arbeid er det ja, men vi kommer nok i mål en dag, he-he:-) Må bare gi all og stor honnør til min kjære mann som er en racer på listemaling.



Bildet av resultatet kommer senere.





1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se resultatet! Det er alltid gøy å fikse opp og fornye :-D

    SvarSlett