Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

mandag 16. mai 2011

HURRA FOR NORGE

Må nok ærlig innrømme at jeg aldri kommer til å bli noen stor blogger. Om det er tiden som ikke strekker til eller at jeg rett og slett ikke gidder, ja begge deler.




Men, vi skriver allerede 16.mai og dagen før den store dagen. HURRA!


Helgen har vært brukt til å shoppe klær til mellomste tøtta som i siste liten fant ut at hun likevel ikke ville bruke festdrakten. Jo, skal være enig at den ikke sitter som støpt, hun begynner å vokse fra den. Men den hadde gått enda i morgen. Hun endte da opp med en hvit shorts(lik som ei av bestevenninne har), hvit langermet genser, rosa kort topp med korte ermer, hvit strømpebukse med blomstret tights over, hvite sko og hvit jakke. Lillemor passer fortsatt strikkabunaden som søstrene har brukt. Ettersom det melder 4 grader og regn i stedefor 15 og sol som vi hadde håpet på, har hun heldigvis en ulltights liggende som hun kan ha over strømpebuksa. Måtte innom H&M og kjøpe hansker til henne i dag. Stakkar, kan jo ikke fryse på hendene.


Eldstetøtta slipper heldigvis bry hodet med å finne ut hva hun skal ha på seg ettersom hun er i drilltroppen. Der går det i uniform med hvit polo, hvit strømpebukse og hvite sko. Synes nå synd på drillpikene som ikke har hansker på seg dersom værgudene finner ut at de skal være slemme med oss.


Selv har jeg ikke prøvd festdrakten siden jeg brukte den sist i fjor en eller annen gang. Gruer meg, den har garantert krympet i skapet siden sist!! Om den ikke passer finner jeg nok noen gamle lørver i skapet.




Ha en fin nasjonaldag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar