Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

onsdag 10. august 2011

FERIEBILDER

Lofoten & Sverige-en flott ferie!

Fikk lyst å dele noen av feriebildene mine med de av dere som er innom og leser bloggen min. Ikke så mange som legger igjen kommentarer, men likevel.
Har fått litt dilla på å ta sorthvite bilder, men ser at jeg fortsatt har mye å lære angående innstillinger og teknikk.


Stranda utenfor Henningsvær, renere og penere strand skal man lete lenge etter.


Mye krimskrams i butikkene i Henningsvær.




Litt gammeldags stil.


Lillemor & tante på vandring i Henningsvær.



Ytterst i Henningsvær.


Kveldssol i Boden






































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar