Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

mandag 30. april 2012

DAGENS LUNSJ i NY SKÅL

Har i dag prøvd ut noe jeg har tenkt på lenge, en litt sunnere lunsj i min nyinnkjøpte skål fra Kremmerhuset. Nydelig rosafarge og akkurat passe stor, søt ikke sant?!
Lunsjen bestod av vaniljeyoghurt, banan i skiver, druer og blåbær. Innbiller meg selv at det var sundt, men er litt i tvil om jeg heller skulle valgt cottage cheese om det er sunnere. Noen som vet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar