Sider

Etiketter

17.mai (1) Advent (1) Baking (5) Blomster (1) bursdag (3) bøker (1) camping (6) dans (1) egg (1) elsker (4) Familie (10) farger (1) ferie (3) finnmarksløpet (2) fornyelse (2) forventninger (2) FOTO (1) GIVE-AWAY (2) GreenGate (1) helse (2) Hjem (9) høst (3) håndarbeid (5) Innkjøp (8) inspirasjon (1) IS (1) jentene mine (1) Jul (4) kaker (3) kjendiser (1) kjærlighet (2) kjøkken (1) Klær (1) Kos (8) kosthold (6) kulde (2) lunsj (1) MAT (10) mine kjære (3) nasjonaldag (1) natur (4) nyttårsfeiring (1) oppussing (3) premier (1) påske (3) samhold (1) Shopping (2) sol (2) sommer (7) sorg (1) Soverom (1) sport (1) stil (6) strikking (6) stue (3) tradisjoner (4) trening (1) ute (9) vann (1) Vinter (7) votter (2)

onsdag 17. oktober 2012

HUSMORFERIE

Da begynner jeg å bli klar for husmorferie, i allefall mentalt. Venninnetur til hovedstaden venter i morgen til søndag. Kofferten er ennå ikke klar, har ikke tenkt på å begynne og pakke ennå.
Har ikke lagt så altfor store planer forutenom IKEA da. Venninna mi er ikke IKEA-menneske så dit må jeg dra alene.
Ellers regner jeg med at vi blir å gå ut og spise også blir det sikkert litt shopping og vindrikking.
Ha en fin uke og litt tidlig helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar